tisdag 8 februari 2011

postheadericon Sminkfixande

På lördag ska vi till Elin och fira hennes 30-års dag! Ska bli riktigt skoj :)
Igår fick jag hem lite smink jag beställt på nätet och helgens komande fest fick mig att vilja exprimentera lite. Så jag letade fram mina gamla lösögonfransar jag har haft liggandes och gav mig på det där helvetet igen. Ja jag har inte tålamodet för sådant... Nu är dessa små knippen som man sätter dit en och en. Och det tycker jag faktiskt är lite lättare än att dra på en hel rad och försöka få det rätt.
Här har ni en liten bild på hur det hela blev :)


0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber