onsdag 9 februari 2011

postheadericon Vårgarderob

Jag har länge varit sugen på att köpa en långklänning. Sen så älskar jag ju svart och vitt när det gäller kläder. Allra helst kombinerat med grafiska mönster, kontraster, nitar och silvriga accesoarer. Så igår när jag hittade denna långklänningen på MQ så var inte den helt tokig. Ja det var ju värt att prova. Och jag älskade den! Så underbart skön och faktiskt väldigt mycker jag! :)
Denna kommer jag kombinera med något i den här stilen:



Långklänning med grafiskt tryck 499 kr (MQ), Skor Sugerfree Shoes 499 kr (Nelly), Halsband J Dauphin 2595 kr (Nelly), Väska Friis 599 kr (Nelly), Kavaj 499 kr (MQ), Solglasögon Friis 279 kr (Nelly), Ear cuff 189 kr (JFR.se)


Ps. Det bästa var dessutom att man kunde vika upp klänningen så att den blev knäkort! Vilka variationsmöjligheter! :)

Posted by Picasa

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber