söndag 6 februari 2011

postheadericon Kalorikoll på kalas?

Usch idag mår vi inge bra.... Mår riiiktigt illa :(
Så jag hoppar dagens step up.
Illamåendet kan bero på att vi åt rätt onyttigt igår.
Pappa fyllde nämnligen år och vi var där tillsammans med svärföräldrarna och åt och drack gott.
Så min dagsranson på 1500 kcal toksprack... Men nån gång får man minsann :)
Jag har iaf kommit ner på 61 kg nu så jag närmar mitt mål sakta men säkert.
Skulle förresten ha fotograferat min fina tårta igår men det glömde jag :P
Ska komma igång och fotografera men nu har träningen och min kost tagit all energi och tid. Det krävs ju trots allt lite arbete, man måste veta exakt hur mkt kalorier allt innehåller för att veta så mkt som möjligt.


0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber