fredag 4 februari 2011

postheadericon La Pizza och torsdagsmys!

Idag när jag ställde mig på vågen hade jag lust att hoppa lite av glädje. Har gått ner 1,5 kg nu och de känns och syns :)
Mätte midjemåttet o där har de försvunnit 4 cm än så länge. Lovely!

Igår var jag hos Tilde och hade lite torsdagsmys med henne och Mariell. Vi mumsade på take away (jag pizza o dem sushi).
Köpte pizzan på La pizza o de var utan tvekan den godaste pizzan jag ätit på läääänge!
Kan tipsa alla om deras Cacciatore :) Underbart spröd botten, mozarella, grillad paprika, champinjoner, salami, ricotta och tomatsås! Najs!
Man kan även beställa sin pizza med dinkelbotten vilket ger en pizza som är aningen nyttigare med lägre Gi. Det glömde ju iofs jag bort när jag beställde...
Sen kan man också beställa sin pizza halvgräddad. Det innebär att om man har långt hem och pizzan troligtvis hinner kallna innan man är hemma så kan man värma pizzan utan att den går för länge och blir bränd.

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber