onsdag 2 februari 2011

postheadericon JAG HAR SYNDAT!

Idag var visst en riktig syndardag...
Jag var på Gastro idag o hämtade lite fruktpuréer som jag ska ha i tårtorna jag ska göra till pappa. När jag sen var färdig där stack jag upp till olympia och hämtade Filip.
Vi var båda galet hungriga och ville ha något snabbt och lätt.
Så det blev Burger King.......
Jag tittade nervöst på menyn och funderade på vad sjutton jag skulle välja...
Kluven som jag var valde jag en whopper Jr med äppeljuice. INGA POMMES!
Men jag kan inte säga att jag blev mätt... Eller nöjd för den delen...
En whopper jr + 250 g äppeljuice = 500 kcal...
När vi kom hem åt Filip ett TWIX. O jag kunde inte bita ihop utan åt en pinne jag med... 143 kcal.... Nu får de vara nog idag. Blir lite träning ikväll och någon surdegsmacka och en massa frukt när jag kommer hem.

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber