söndag 30 januari 2011

postheadericon Pysselrum

Jag har alltid drömt om och önskat att jag var bra på att sy.
Tänk alla dessa människor som kan förvandla ett tygstycke till något helt eget snyggt plagg som ingen annan i världen har.
Det e för mig helt omöjligt. Bara att sy en rak söm e en utmaning för mig...
Men jag när vi köper hus i framtiden så vill jag iaf ha ett rum som jag kallar mitt hobbyrum. Ett rum där jag kan ha en symaskin ståendes framme, lite andra pysselsaker, mina tidningar och böcker :)

Bild från Posy gets cozy

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber