torsdag 27 januari 2011

postheadericon Torsdagsmys!

Idag ska jag göra en massa saker. Men det kommer vara rätt lugnt idag.
Vaknade halv nio med inpackning i håret och tog en lång varm dusch. (Finns det något bättre?)
När jag sen har fixat till håret och fått i mig frukost ska jag in till stan och snacka jobb med vad som förhoppningsvis snart ska bli min nya chef.
När jag har ordnat allting där ska jag möta upp S som jag inte träffat på huuuur länge som helst. Blir att gå och titta lite i affärer och fönstershoppa :)
Efter det blir det en snabb sväng hem. Vid 16-tiden ska jag iväg igen och då blir det yoga med svärmor som sällskap. Troligtvis hinner vi med lite prat före och efter.
Klockan 19.00 är det kundkväll på Palermo och då ska jag och mamma dit och se om vi kan fynda något :)

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber