onsdag 16 februari 2011

postheadericon Fotbollsfru

Ja när jag blev tillsammans med Filip blev jag ju även tillsammans med Arsenal. Innan tyckte jag ju att det var lite överdrivet att engagera sig så mkt i ett fotbollslag men jag kan ju ärligt säga att jag dragits med en aning...
Jag kan också sitta på helspänn framför TV:n när vi (ja man säger så) spelar.
Så ikväll var jag också toksvettig när vi mötte Barca på hemmaplan. Riktigt nervöst och efter första halvlek låg vi under mot ett av världens utan tvekan bästa lag. Och ja vi hade inte vågat hoppas på vinst.
Men så vänder dem det helt i andra halvlek och vi vinner med 2-1! Glädjen var total!
.

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber