fredag 18 februari 2011

postheadericon So far so good

Nu har jag hållt på med träning o kost i drygt en månad. Vad e resultatet? Jo jag har ju tappat nästan 2,5 kg än så länge o jag känner mig betydligt piggare och friskare!
Tänk va lite träning kan göra :)
Håller mig till mitt dagliga kalloriintag men det slinker ner en chokladbit ibland :P
Idag ska jag försöka få plats på spinn puls, dock e de fullbokat just nu men de e säkert någon som avbokar :P Annars får det bli styrketräning i gymmet. Imorgon blir det att gå i skogen med mamma. Ska tydligen bli fint väder, dock iskallt :P Men kylan o blåsten känner man ändå inte av på samma vis när man går inne bland träden.
På söndag blir det step up och sen var denna veckan avverkad :)

Nästa vecka så kommer familjen Axelsson på tisdagen och några goda vänner på lördagen. Så då får jag laga en massa god mat :) Mitt favorit tidsfördriv!

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber