lördag 8 januari 2011

postheadericon Träningsåret 2011

På måndag börjar mitt nya liv. Ja jag vet jag säger så varje helg...
Men nu e jag faktiskt lite taggad :)
Jag vill verkligen komma i form och bli lite fit igen efter månader av vila. Dessutom har läkaren sagt att det är viktigt för mig att röra på mig och träna för att min kropp ska kunna återhämta sig.

Så jag ska ta itu med simmningen igen tänkte jag. Nu har jag ju mycket troligt sprickor i två av revbenen efter min akrobatiska uppvisning på isfläcken utanför dörren... Men jag ska försöka känna efter och öka stegvis.

Sen så har jag funderat på att skaffa träningskort på Friskis. Dem har ett dem kallar nordväst som innebär att jag får tillgång till alla träningsformer i Höganäs samt att jag får träna i Helsingborg fram till klockan 15.00. Så skulle jag få jobb i stan så passar det ju mig ypperligt :)

Så nu jävlar ska vi komma i topform inför sommaren :)

1 kommentarer:

Desireé | homeanddesire.se sa...

Lät som ett nice kort! :) Jag tänkte jag skulle försöka simma lite nu också när jag sen är ledig, är bra för min gravida kropp! :)

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber