fredag 7 januari 2011

postheadericon Projekt

Är det något jag bara älskar så är det projekt! Jag älskar att planera något in i minsta detalj och sedan genomföra det. Även det att stöta på problem och lösa det ger mig en riktig kick. Kanske inte så konstigt att jag valt ett yrke som kräver planering och som sätter lite press på en när man ska leverera? Älskar ju som ni vet även att skriva listor vilket jag också får utlopp för när jag har mina små projekt...
Så att planera små fester och middagar är något av det bästa jag vet. Och när jag inte får möjlighet att göra det så sitter jag och drömmer mig bort på dem här sidorna:


Bild från Hostess with the mostess

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber