måndag 10 januari 2011

postheadericon Oj oj oj!

Nu har vi kommit igång med träningen.
Var idag på friskis o skulle fixa kortet inför morgondagens träningspass men då hade dem lite strul med datorerna där så jag får nog sticka dit i goood tid imorgon och göra det då ist.

Sen åkte jag till simhallen och simmade 26 längder. Det var tusentals barn överallt men jag var själv i motionslängan mest hela tiden :)
När jag klev upp ur bassängen var jag verkligen helt färdig. Det kändes som att jag vägde ett ton och hjärtat höll på att hoppa ur bröstet kändes det som.
Vet inte om min anfåddhet berodde på att jag inte tränat på ett tag eller om det var bröstkorgen som sa ifrån.... Det ömmade ju en del i revbenen när jag simmade...

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber