tisdag 11 januari 2011

postheadericon Dagens fynd

Idag hade jag klipptid hos vår kära Rebecca. Jag säger vår för två av mina kära vänner går också där :P
Efter klippningen gick jag en snabb sväng på stan och gjorde några små fynd.
Först blev det en svart Guess-väska som var på rea. Fick pengar av mamma och pappa till en väska i julklapp så den var ju i princip redan betald :)
Sen så blev det en jenasskjorta och ett fint grått linne med spets på Gina.
Jenasskjortan kostade bara 100 kr och det är ju faktiskt löjligt billigt... Blir snygg med ett par vita jeans i vår ;)

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber