fredag 31 december 2010

postheadericon Nyårsafton

Om ni frågar mig är detta en av årets mest överskattade kvällar. Visst e de roligt om man får tillbringa den med sina närmaste vänner o äta en jättegod middag. Men vilken kväll kan man inte göra det på?
Så det mest speciella är tolvslaget med raketerna och nyårspussen.
Sambon jobbar idag och imorgon så därför har vi valt att bara ta det lugnt ikväll och inte göra något speciellt. Inte mig emot faktiskt. Förkylningen har mig i ett järngrepp så jag hade ändå inte velat iväg :P
Jag får iaf vara med den jag tycker om allra allra mest!

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber