lördag 1 januari 2011

postheadericon Hoppas detta året börjar bättre än det förra slutade

Ja igår var tydligen en sådan dag då man bara borde stannat kvar i sängen och sovit vidare.

Här har vi några saker som gick tokigt:
  • Min bil hade stått still sen någon dag före jul så jag fick först skotta fram den under snön. Sen var batteriet dött och hur många gånger jag än försökte få liv i den så ville den inte. Så jag fick låna mammas bil.
  • Mamma i sin tur var lite lätt tokig på MAXI eftersom oxfilén hon köpt dagen innan visade sig vara sur när hon packade upp den. Så hon fick åka till City Gross i sista minuten och köpa ny.
  • Sen när jag sprang här ute med sladdvindan till batteriladdaren (till bilen) så halkar jag på en isfläck och slår i sidan av låret samtidigt som jag landar på sladdvindan med bröstkorgen. Tappade luften en liten sväng där och måste fått en spricka i revbenen. Det är nämnligen blått där nu, de gör ont när jag andas djupt (eller hostar och nyser) plus att jag har svårt att vrida på överkroppen. Var riktigt jobbigt när jag gick o la mig. Gjorde ont som ett h*lvete när jag vred mig i sängen :(
  • Sen så hade jag dessutom kvar förkylningen och febern.

Men jag är inte bitter :)

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber