onsdag 29 december 2010

postheadericon Förkylning

Ja jag e ju då sjukskriven som många vet eftersom jag har inflammerade fötter. Eller ja läkarna säger att det tyder på det men att dem inte kan veta helt säkert... Najs...
Så därför så tar jag ju runt 4-5 mediciner om dagen. Allt från panodil till cortison.

I min värld kan jag ju tycka att det borde vara omöjligt för mig att drabbas av någon annan sjukdom då. Visst förkylningar beror på virus o sånt trams men ändå. Jag borde ju i princip befinna mig i någon form av konserverat tillstånd...

Men icke. Så igår pressade jag juice på fyra kg apelsiner och hällde i mig i hopp om att kroppen skulle tjuta av glädje men nä ingenting hände.

För en 5-6 år sedan drack jag nämnligen färskpressad apelsinjuice VARJE morgon och drabbades inte av minsta lilla förkylning den vintern. Tur dock att pappa fixar gratis apelsiner till en.


0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber