lördag 10 april 2010

postheadericon Vårkänslor

Idag vaknade man, kom ut ur sovrummet och hela lägenheten lyste. Riktigt uppiggande som heter duga.
Bara för det känner jag mig tvingad till en promenad innan jobb :P
Så strax efter tio knyter jag skorna och går en liten runda med ipoden som sällskap. Ska bara på med ansiktet och fylla på lite i magen först.
Får nog passa på och köpa gourmet och ta ut pengar på min lilla runda. Har varit med och bettat om matchen mellan real och barca ikväll på Grand... Eller ja tekniskt sett är det Filip som bettat och jag som betalar. Har ju ingen aning om hur det kommer gå. David som håller på real sprang runt med block och penna igår och skrev upp folks resultat så då kände jag mig tvingad att också vara med :P Dock har jag aldrig tur i spel. Men otur i spel = tur i kärlek :)

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber