tisdag 25 januari 2011

postheadericon Sockerberoende samma som snus?

Är helt slut i kroppen efter söndagens step och gårdagens spinning. Idag blir det vila :)
Kanske använder balanceboarden något...
Vägde mig imorse och har än så länge gått ner 0,7 kg. So far so good.
Men ja man kan iofs diffa upp till ett kilo på ett par dagar utan att träna och äta rätt...
Så om jag gått ner lika mycket nästa vecka så kan jag börja ta åt mig det :)
Först då märker jag ju om mina drastiska förändringar verkligen gjort någon skillnad.

Jag märker iaf i huvudet hur sugen jag e på socker. Igår var det helt galet. Jag hade runt 400 kcal kvar på mitt dagliga intag och var riktigt sugen på att lägga dem på glass, choklad eller något annat onyttigt.
Dock kom mitt dåliga samvete in (Filip) och sa att jag inte borde för att då sumpar jag ju allt...
Suck...
Ja sen så slutade han ju med snuset för 5 månader sedan och jag e superstolt över honom för det. Så då borde jag ju kunna lägga ner sockret.... Men det är ju så gott...

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber