måndag 24 januari 2011

postheadericon Ny vecka = Nya listor

Usch va jobbigt det kan vara att att gå upp ur sängen vissa dagar. Drömmde tokmycket i natt.
Ja idag e det ny vecka i mitt nya liv. Jag känner faktiskt redan skillnad även om jag bara tränat i två veckor och bara ätit annorlunda sen i onsdags...
Känner mig trotts allt piggare och klarare i huvudet.
Sen så ger det mig ju en boost att jag får skriva listor (över t.ex träningen) och planera. Mina favoritsysslor :P
Nä men det här känns bra so far. Att jag dessutom hela tiden skriver om min träning och kost här, på facebook osv gör dessutom att jag följer det helt och hållet. Det e svårt att stanna hemma när man sagt till alla att man ska iväg och träna :P Då kan man inte skylla på att man inte orkar ;)

Vem vet när sommaren är här borde jag känna mig såhär:

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber