söndag 16 januari 2011

postheadericon Lunchdax

Ja i och med det trista gråa vädret och min fokus på träning har det inte blivit mkt fotograferande än så länge.

Men titt som tätt åker kameran fram. Idag hade vi forell till lunch så då var jag ju tvungen att fotografera dem slemmiga små stackarna :P
Dessa små liven fylldes med citronskivor, hackad timjan, persilja och dill och las sen på strimlad salladslök och fänkål. Sen lite smörklickar och lite vin och in i ugnen... sen vet jag inte riktigt vad som hände för dem tog superlång tid... Så när potatisen var klar så hade fisken knappt funderat på att bli färdig... Jaja det blev klart sen iaf :) Synd bara att det ska vara så förbaskat mkt ben... Nästa gång blir det nog favoriten röding :P


0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber