fredag 21 januari 2011

postheadericon Lugn torsdag

Igår var det en rätt så lugn dag får jag säga.
Gick upp och tog en lååång dusch och vid tio tiden stack jag in till stan. Först blev det en vända till banken där jag förde in lite kontanter på mitt nya inte-röra-konto. Så nu har det där sparandet också kickat igång. Hade med mig hela min myntsamling också. Den vägde ett ton kan jag säga...
Efter det så mötte jag Dessi som hade varit på BVC med lilla magen. Efter lite bollande fram och tillbaka blev det lunch på Papi. Clubsandwich med klyftpotatis och chiliaioli.
Jag åt först och främst kycklingen och salladen. Sen efteråt satt jag o var toksugen på glass men jag lyckades bita ihop :P
Efter lite annat småfix i stan stack jag hem och varvade ner ytterligare. Vid femtiden var det dax för mitt första yogapass. Riktigt skönt, avslappnade med inslag av toksvåra prövningar på min balans. Stå på ett ben, luta framåt, sträcka ut benet i luften och armarna åt sidorna...
Ja det var iaf härligt att ha svärmor som sällskap :)
Kvällen spenderades i soffan med TV-serier. Räknade dessutom ut att jag hade "råd" att äta 100 g pringles :P


0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber