onsdag 19 januari 2011

postheadericon Ett steg till i rätt riktning


Nu har jag blivit medlem på viktkoll.se. Det var svägerskan som gjorde reklam om denna sidan. Och ja jag e helt såld faktiskt. Jag kan föra matdagbok, träningsstatistik och kolla hur mycket kcal jag förbränner och får i mig.
Helt klockrent :)
Idag har jag genom träning och städning förbrännt ca 328 kcal. Jag har ätit 1446 kcal av mina 1612 "tillåtna".
Dem 1612 är beräknade efter mina mål och förutsättningar. Jag vill ju gå ner några kilon innan vi ska till Turkiet i juni :P
100gram.se har också varit till nytta idag. Det e ju intressant att veta hur mkt man kan äta egentligen :)

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber