söndag 4 april 2010

postheadericon Premiär

Tänkte flytta över min blogg hit ist. Är lite trött på min på blogg.se och här känns det på något vis mer inspirerande att skriva. Så vem vet ett litet miljöombyte kanske kickar igång dem små grå att vilja skriva ännu ännu mer :)


Här kommer jag då skriva om vardagliga grejer sen ska jag förhoppningsvis om allt går som jag vill ha en seperat matblogg. Kanske blir lite torka på någon av dem emellanåt. Främst denna då med tanke på att det är så mycket mat i mitt liv så att det hamnar i den andra då... Men ja ja vi får se hur det blir!


1 kommentarer:

Desireé | homeanddesire.se sa...

Är ju helt klart ett fan av blogspot! Tycker det är mycket lättare att hantera denna sidan, för mig som inte har så stor koll på tekniska prylar :)

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber