fredag 30 april 2010

postheadericon Julkänslor?

Kollade precis Jims värld där dem firade jul och sjöng "We wish you a merry christmas". Började nästan pirra lite i magen och längta till julstök och myset runt omkring... Sen insåg jag att det faktiskt är april och en bra bit till jul...
Men jag älskar ju julen och har verkligen annamat det dem senaste åren :)
Hoppas på att få leka med en liten Sandra ikväll om hon kryat på sig. Hon e ju en av dem jag julstökat mest med!

Idag kommer Filips kanadensiske kompis Adam. Det innebär bbq-party ikväll och härlig god middag imorgon!

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber