tisdag 6 april 2010

postheadericon En dagens

Humör: Lite trött fortfarande men det ska nog ordna upp sig
Gjort: Har precis bara vaknat och borstat tänderna
Planer: Förhoppningsvis ska sommardäcken på idag. Sen ska det pluggas och bakas en äppelkaka
Kläder: Fortfarande pyamas :P Men idag känner jag för att klä mig i slappa kläder.
Ser på: Röran från gårdagens myskväll som slutade halv två
Lyssnar på: Ljuden utanför fönstret men senare blir det nog en ljudbok som åker på
Läser: Lite bloggar och vad som hänt på facebook. Ska snart ut och hämta in tidningen.
TV: Är avstängd men ikväll blir det nog att man sitter och tittar på dating in the dark och stör sig på allt och alla
Dricker: Har snöat in mig på lättdryck äpple
Äter: Blir nog min egna müsliblandning till frukost med yoggi och ett glas nypressad apelsinjuice. Fick en hel låda apelsiner av pappa igår...
Middag: Ikväll blir det lax med diverse primörer
Bästa: Att jag är ledig idag och kan göra precis vad jag vill
Sämsta: Att Filip ska iväg och jobba och inte kan leka med mig
Väder: Ser grått ut just nu men regnar iaf inte :)

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber