torsdag 22 april 2010

postheadericon Aj aj i magen

Jaha då var man ledig igår. Hade en lista längre än gamla testamentet men inte blev det mycket gjort där inte... Nej jag hade ont i magen och magknip så det blev soffläge.... Suck...
När man väl är ledig och ska få gjort en massa så ska det alltid komma något ivägen.
Jaja ikväll jobbar jag 15.00 - stängning. Har fått gjort lite nu på förmiddagen. Har t.ex. handlat med sambon. I vanliga fall brukar vi ha ett galet välfyllt kylskåp med en massa pålägg och mejerier så som yoghurt, mjölk, smör, grädde, crème fraiche och en massa andra basvaror som är bra att ha.
I morse låg där typ en skrumpen röd chili och lite bladpersilja... Jo där var lite mer men ingenting av ovanstående, slut på ägg, inget bröd, osv. Ja det var ödsligt och olikt oss.
Men nu ser det ut som vanligt igen :)

Imorgon är jag ledig igen men då ska jag ut på kakeljakt med mamma.

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber