måndag 3 januari 2011

postheadericon Nytt år! Nya möjligheter!

Ja nytt år och nya nyårslöften. I år var ju tanken att jag ska se över min ekonomi och försöka börja spara mer och mer.
Så nu ska vi bli duktiga här och försöka dra ner impulsköpen! :)

Sen så ska vi till Turkiet i juni med Filips familj och fira hans mamma när hon fyller år. Så tanken är att jag och Filip ska komma i form tills dess. Lite typiskt att jag halkade och är lite lätt mörbultad nu annars skulle jag stuckit iväg o simmat nu i veckan. Även förkylningen motarbetar mig lite där.

Men nu jävlar ska vi ta itu med saker o ting :)

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber