fredag 4 juni 2010

postheadericon Äntligen

Förlåt för att jag varit så frånvarande. Men sen jag kom tillbaka från Mölle har det varit tokmycket i skolan! :P
Helt galet.
Men igår var det äntligen över! Först lunch på Sand i Båstad med alla i klassen.
Vi fick våra fackbrev efter att ha klarat de praktiska och teoretiska fackprovet. Sen så fick jag diplom som kursetta :)

På kvällen träffades vi först i Slottsparken. Lite öl/vin/cider och en massa snack och lite nostalgi efter de gågna året. Sen begav Markus, Stefan o jag oss till Terassen o åt lite. När vi var klara drog vi till Louises studentboende där det sen blev fest till klockan sent :)

Idag ska jag bara njuta av att vara färdig i skolan. Precis som resten av veckan :)

0 kommentarer:

OM MIG

Eva
En kock som är nyfiken på det mesta här i livet. Skrattar gärna och mycket. Allting utspelar sig för det mesta i Viken med omnejd där ovanstående bor med sambo och flera dussin kokböcker. Skriver helst om vad som helst.
Visa hela min profil
Follow Fantasifeber